Başarı Hikayeleri




İnosis Yazılım



Yusuf POSTALLI

Genel Müdür , Postallı Turizm Seyehat Acentası



Özgeçmiş

1963 yılında Kayseri'de kurulan şirketimiz Hac ve Umre organizasyonu alanında 53 yıldır hizmet vermekteyiz. Hac ve Umre organizasyonlarında öncelikle sizin ihtiyaç ve beklentilerinizi sağlayacak hizmet ve çözümleri uygun maliyetlerle sunuyoruz. Zamanınızın değerli olduğunun farkındayız ve söz verdiğimiz zamanda işimize başlıyor, pasaport ve diğer işlemlerinizi konusunda uzman özel ekibimizle yaparak gereksiz zaman kayıplarını önlüyoruz. Hac ve Umre Organizasyonunu gönülden severek ve güler yüzle yapıyoruz. Yaptığımız işlerin arkasında duruyor, herhangi bir sıkıntınızda gerektiğinde müdahale ederek mağdur olmanızı önlüyor, mutlu müşteriler oluşturmak için çalışıyoruz.

Firmanın İnoTUR'u Seçme Süreci

Şirketimizde İnoTUR'u tercih etmeden önce farklı ihtiyaçlar için farklı yazılımlar kullanıyorduk. Farklı yazılımların olması hem personel hem de şirket açısından dağınık bir görüntü veriyor, veri yoğunluğumuzun fazla olmasından kaynaklanan sıkıntılar yaşıyorduk. Bu sıkıntılar üzerine 2015 yılında ihtiyaçlarımızı giderecek bir yazılım arayışına girdik. Özellikle önceki yazılımımızda vize ve muhasebe kısımlarında sıkıntı yaşıyor, teknik destek alamıyorduk. Teknik destek için ne zaman arasak ilgili firma telefonlarımıza ve taleplerimize cevap vermiyor ve işimiz aksıyordu. Bu problemlerden ötürü yeni bir yazılım ve firma arayışına girdik.


Firmanın İnoTUR'u Kullanmaya Başladıktan Sonraki Görüşleri

İlk demo yapıldığında İnoTUR'un tüm ihtiyaçlarımızı karşıladığını gözlemledik. Daha sonra İnosis ve çözümleri İnoTUR ile tanıştıktan sonra bir yol haritası ve proje sürecimiz başladı. Proje süresi çok verimli ve hızlı geçti. Eski programdaki verilerimiz İnoTUR'a aktarıldı ve geçmiş dönem kayıtlarımızı da rahatlıkla görebilir olduk. Sistem kurulduktan sonra özellikle umre ve hac vize modüllerini çok beğendik. Bunun yanında muhasebe, bilet, otel ve uçak operasyonlarımızı da pratik bir şekilde takip etmeye başladık. Kullanım süresince teknik destek açısından hemen firmaya ulaşabildik ve kısa sürede istek ve taleplerimiz çözümlendir. Projede emeği geçen personelime ve İnosis ailesine teşekkür eder, başarılarının devamını dilerim.






İnosis Yazılım

Ersin ERDOĞAN

Genel Müdür , Şahin Sucukları



Özgeçmiş

1923 ‘ ten bugüne dededen toruna intikal ederek gelen pastırma ve sucuk üretimine, 2002 yılından itibaren Melek Et ve Et Mamülleri Gıda San. Tic. Ltd. Şti. ve 2004 yılı Mart ayından itibaren ise Şahin – Melek Et ve Et Mamülleri Gıda San.Tic. Ltd.Şti. olarak Kayseri’nin Karpuzatan mevkiinde devam ediyoruz. İşletmemiz 4.500 m² açık ve 15.000 m² kapalı alan üzerine kurulmuştur. Günlük 50 ton üretim kapasitesine sahiptir. 150 personeli ile Kayseri’nin ülke çapında et sektörüne verdiği hizmeti en üst seviyeye ulaştırmayı ve tüketicinin damak zevkine en iyi şekilde hitap etmeyi amaçlamaktayız. Şahin, Melek, Sedef ve Ayvaz adı altında 4 farklı marka ve 100' e yakın ürün çeşidimiz bulunmaktadır.

Firmanın Ofisneti Seçme Süreci

Netsim Ofisnet kullanmadan önce çeşitli muhasebe programları ile işlemlerimizi gerçekleştirdik. Üretim yapan bir firma olduğumuzdan dolayı tüm iş akışları ve ihtiyaçlarımızın tek bir program ile karşılanması bizim için önemliydi. Her farklı ihtiyaç yada departman için farklı farklı programlar kullanılması bizi zorlayan bir etkendi. Sipariş ve sevkiyatın aksamaması, istenilen raporlamaların alınması, B2B gibi web üzerinden bayi işlemlerinin yapılabilmesi, programın isteğe göre gerek arayüz açısından gerekse de fonksiyon açısından özelleştirebilmesi ve daha tüm ihtiyacımızın karşılanması bizim için son derece önemliydi. Bu ihtiyacı farkettikten sonra ERP arayışına girdik ve yurtdışı kökenli bir firma ile anlaştık. Fakat aldığımız program tüm ihtiyaçlarımıza cevap veremediğinden ötürü test aşamasında tüm personel ile birlikte programın kullanılamayacağı kanaatine vardık. Program canlı kullanıma geçmeden sonlanmış oldu. Bu aşamadan sonra hem program olarak hem de hizmet olarak isteklerimize cevap verecek bir firma arayışına girdik. Bu süreçte İnosis ile tanıştık. Analiz ve demo çalışmalarından sonra Netsim Ofisnet ERP programı ile yola devam etmeye karar verdik ve 2011 yılında proje başladı.

Firmanın Ofisneti Kullanmadan Önceki Zorlukları

Netsim Ofisnet ERP'den önce Web B2B sistemimiz yoktu. Özellikle çek işlemlerinde ve muhasebe işlemlerinde sıkıntılarımız vardı. Ayrıca istenilen raporlar alınamıyordu. Kullanıcılar kendi geliştirdikleri Excel raporlarıyla uğraşarak çok zaman kaybediyorlardı.

Firmanın Ofisneti Kullanmaya Başladıktan Sonraki Görüşleri

Biz Aralık ayında sözleşmeyi imzaladık ve 1 ayda canlı kullanıma geçtik. İş akışları, yetkilendirmeler, ekran tasarımı ve özelleştirmeler, raporlamalar vb. süreçlerin çoğunu bu sürede uyarladık. Kısacası çok başarılı bir proje yönetimi gerçekleşti. Günlük rutin yapılan işlerin pratik bir şekilde yapılabilmesi personelin programa adapte olmasını hızlandırdı. Başlangıçta zorlanmalar oldu ancak bunu da İnosis proje ekibindeki arkadaşlar eğitim vererek giderdiler. Detaylı yetkilendirme ile ilgili bölümdeki personelimiz sadece kendi işini yapabilir duruma geldi. Raporlamalar konusunda Excel entegrasyonları kurarak Excel ortamında olması gereken raporları tek tuş ile alabilir hale geldik. Web B2B sayesinde bölge müdürlerimiz anlık olarak müşterilerinin durumunu izliyor. Kısacası tüm ihtiyaçlarımız giderilmiş oldu. Her işlemin daha düzenli işlediğini görmek personeli ve bizi mutlu ediyor. Rakamlara baktığımızda stok maliyetlerinin azaldığını, stoklarda daha hızlı dönüşüm olduğunu görüyoruz. Tüm bunları kolaylıkla görüyor olmamız da ayrı bir avantaj. Destek işlemlerinde çözüm ortağı İnosis'inde arkamızda olması ve hemen isteklerimize cevap vermesi işlerimizde aksama olmaması adına bizleri mutlu ediyor. Projede emeği geçen herkese teşekkür ederim.



İnosis Yazılım

Hennes Tour

Ahmet Kürkcü, Vize Danışmanı



Özgeçmiş

2009 yılında itibaren Hac-Umre organizasyonlarına yeni bir soluk getirebilmek amacıyla Hennes Tour’ u Türkiye’de kurarak Hac-Umre organizasyonlarına başlamıştır. HENNES TOUR olarak temel görevimiz, Hac ve Umre ibadetlerinin, sağlık ve güvenlik içerisinde, hizmet talep edenlerin hakları korunacak şekilde usulüne uygun olarak yerine getirilmesini sağlamaktır. Şirketimiz bu temel görevi yerine getirmek için gerek Türkiye’ de gerekse Suudi Arabistan’da gerekli tedbirleri almakta, ilgili ülke, kurum ve kuruluşlarla işbirliği yapmakta ve bu konulardaki hizmet ve faaliyetleri düzenlemekte, yürütmekte ve bu hizmetlerin denetlenmesini sağlamaktadır. Bu görevler, Hac ve Umre üst Komisyonu kararları doğrultusunda yerine getirilmektedir.

İnoturu Seçme Süreci

İnotur kullanmadan önce işlemlerimizi takip ettiğimiz yazılım web tabanlı olduğundan bilgi güveliği için endişelerimiz vardı. Ayrıca bir acentenin ihtiyacı olan tüm özellikleri barındırmıyordu. İşlemlerin takibi için birkaç programa bölünüyorduk. Buda hata olmasında bir etmendi, zaman kaybı ve ek iş gücüydü. İşlemleri yetiştirmek için daha fazla iş yapıyorduk. Tüm işlemleri tek pencere ile görüntüleyemediğimiz içinde karışma olasılığı fazlaydı. Bunların önene geçebilecek ve bir acentenin tüm işlemlerini takip edebileceği bir yazılım arayışına bu yüzden başlamıştık.

Firmanın İnoTUR'u Kullanmaya Başladıktan Sonraki Görüşleri

İnoturu eğitimi verilir verilmez kullanmaya başladık kullanımı basitti ve destek açısından hiçbir sorun yaşamadığımız için sisteme kısa sürede adapte olduk. Kullanmadan önce uzun sürede yaptığımız işlemleri artık daha kısa sürede yapıyorduk. Mutlu müşteri hedefimizin yanında artık mutlu personellerimize de ulaşmıştık. Kısa süre içinde Türkiye genelinde tüm bayilerimizin de kullanabileceği ve yetki ayarları ile herkesin kendi görevini takip edebileceği güzel bir sistemi İnosis Yazılım bizim için kurmuştu. Böylece artık Türkiye’nin her noktasında bayilerimiz inoturu kullanmaya başladı böylece her bayinin vize, muhasebe, yolcu odalama, uçak-otobüs yerleşimi gibi tüm işlemleri tek bir alanda görüntüleyip sorunsuz organizasyonlar elde ettik. Teşekkürler İnosis..



İnosis Yazılım

Hilal TOURS

Gülay Çabuk, Vize Departmanı



Özgeçmiş

35 yılı aşkın tecrübemizle Hac ve Umre organizasyonları yapmaktayız. Bugüne kadar Ekonomik sınıftan lüks sınıfa on binlerce kişiyi kutsal topraklara gönderme mutluluğunu yaşıyoruz. Turizm sektörüne getirdiği yeniliklerle 35 yıllık tecrübesini birleştirip, faaliyet gösterdiği alanlarda başarıyı yakalamış, çalışanları, çözüm ortakları ve müşterileriyle beraber büyüyerek, müşteri memnuniyetini prensip edinmiştir. Hilal Turizm ailesi olarak bizi tercih eden tüm yolcularımıza teşekkür ederiz. Hilal turizm olarak Konusunda uzman olduğumuz Turizm faaliyetlerinden biri de İncoming, diğer bir deyişle, yurtdışından ülkemize yabancı misafirlerimizi getirmektir. Bugüne kadar başta Avrupa, Güney Amerika, Kuzey Afrika ve Orta Doğu ülkelerinden olmak üzere Dünyanın muhtelif ülkelerinden ülkemize binlerce Turist getirdik. Profesyonel ve bu işin uzmanı olan elemanlarımız kusursuz organizasyonlara imza atmaktadırlar. Yarım gün, tam gün, yemekli ve yemeksiz şehir turlarımız ve gece turlarımız sizlere unutulmaz saatler yaşatmaya yetmektedir.

Firmanın İnoTUR'u Seçme Süreci

İnotur kullanmadan önce işlemlerimizi takip ettiğimiz yazılım 7/24 destek olduğu için almıştık fakat yetersiz destek sorunu vardı ve işlemlerde her zaman yardım alamıyorduk bu yüzden de işlemlerimiz yavaşlıyordu. Menü yapısı karışık ve bir işlem için gereken bilgilerin hepsi kayıt edilmiyordu buda hata payını arttırıyordu. Bu da işlem takibinin zor olmasını sağlıyordu. Bu yüzden başka bir sistem arayışına gittik.

Firmanın İnoTUR'u Kullanmaya Başladıktan Sonraki Görüşleri

İnoturu kullanmaya başladığımızda fark ettik ki yaptığımız işlemlerin detay ne kadar bilgi varsa veri olarak tutuluyor, böylece hata payı en aza iniyordu. Takibi kolaylaştıran ekran çözümleri ve raporlama sistemi ile iş takibi de oldukça kolay. İnotur Bir acentenin tüm ihtiyaçlarını karşıladığı için daha sorunsuz, karışıklık olmayan turlar düzenledik. Tüm bunlara ek olarak İnosis Yazılım ekibi bizden farklı illerde bulunan bayilerimiz için internet üzerinden alınan kayıtları merkezde kurulu sisteme taşıyan bir yapı oluşturdu. Böylece Türkiye’ nin neresinde olursak olalım merkezde tüm yolcu işlemleri, vize ve diyanet işlemleri çok düzenli ilerliyor.



İnosis Yazılım

Levent ÜSTÜNDAĞ

Genel Müdür , Pekin Ecza Deposu



Özellikle kamu hastanelerine ilaç temini noktasında faaliyet göstermekteyiz. Bunun dışında yurtiçi pazarda ihale yöntemiyle ilaç tedariği yapmaktayız. Yakın vade de yurtdışı pazarlara açılarak özellikle Irak ve Azerbaycan gibi ülkelere ilaç ihraç etmek istemekteyiz.

Firmanın Ofisneti Seçme Süreci

Kuruluşumuzdan bu yana muhasebe tabanlı bir ERP programı kullanıyorduk. Sevkiyattan satınalmaya, siparişten banka işlemlerine kadar tüm işlerimizi bu program ile yapıyorduk. 2012 yılında devreye giren İlaç Takip Sistemi kapsamında programımızın karekod ve İTS bildirimi yapamayacağını gördük. Programı değiştirmeye karar verdik ve arayış içine girdik. Öyle bir program bulmamız gerekiyordu ki hem tüm işlemlerimizin yanında ihracat ve İlaç Takip Sistemi (İTS) bildirimlerini de aynı programdan yapmamız gerekiyordu. Sonuçta Sağlık Bakanlığı İTS bildirimlerini ve ilaçların karekod ile takip edilmesini zorunlu kılmıştı. Açıkcası bu özellik birkaç programda vardı ancak firmamızda ilaç sirkülasyonu çok olduğundan bu işlemlerin aynı zamanda pratik bir şekilde de yapılması şarttı. Düşünün bir ihracat yapıyorsunuz ve 200 bin kutu ilacın karekodu ile giriş-çıkış yapmanız gerekiyor. Bu düşünce ile alternatif programların demosunu inceledik. İnosis ile tanıştıktan ve Netsim Ofisnet programını gördükten sonra çalışmaya karar verdik.

Firmanın Ofisneti Kullanmadan Önceki Zorlukları

En büyük zorluğumuz karekod ve İTS bildirimi yapamamamızdı. Çünkü kullandığımız programda böyle bir özellik yoktu.

Firmanın Ofisneti Kullanmaya Başladıktan Sonraki Görüşleri

Dediğim gibi Netsim Ofisnet'e geçtikten sonra ve İnosis proje ekibinin çalışmalarıyla artık Sağlık Bakanlığı İTS (İlaç Takip Sistemi) bünyesinde tüm stokların karekod ile takip edilebilmesi sağlandı. Böylelikle tüm İTS bildirimleri, ilaç sorgulama, PTS (Paket Transfer Sistemi) gibi mevzuaatta yer alan tüm işlemler Netsim Ofisnet'e entegre edildi. İlaç sektöründe kullanılması zorunlu olan bu İTS bildirimlerinin bu kadar basit ve hızlı yapılması işlerimizi oldukça kolaylaştırdı. Bunun yanında tüm muhasebesel işlemleri, banka kredilerimizi ve ihracat işlemlerini tek bir çatı altında yapmak bizleri Netsim Ofisnet'e kolayca alışmamıza neden oldu. Proje yaklaşık 15 günde tamamlandı. Önceki programdan verilerin aktarılması yapılanma sürecimizi oldukça kısalttı. Gerekli eğitimlerden sonra canlı kullanıma hızlı bir şekilde geçtik. Bu geçişte çözüm ortağımız İnosis'in ilaç sektöründeki tecrübelerinin de faydası büyük oldu. Tüm proje ekibine ve personelimize bu proje adına teşekkür ediyorum.



İnosis Yazılım

Gökhan ERDEM

Bilgi İşlem, Kayseri Büyükşehir Belediyesi Spor Etkinlikleri A.Ş.



2010 Yılı Mart ayında kuruluşu gerçekleşen şirketimizin, başlangıçta Kadir Has Stadyumu ve Kadir Has Kongre ve Spor Merkezinin işletimi sorumluluğu ile başlamakla birlikte daha sonra 19 Tesis işletimi ve birçok spor organizasyonun yapıldığı, 236 personelin istihdam edildiği, KOBİ yönetmeliğine göre “ORTA BÜYÜKLÜKTE İŞLETMELER” sınıfında değerlendirilen bir yapıdadır. Şirketimizin faaliyet döneminde Kayserispor, Erciyesspor, Agü Bayan Basketbol Takımlarımızın tüm iç saha müsabakalarına ev sahipliği yapmanın yanı sıra 2010 Dünya Basketbol Şampiyonası A Grubu Müsabakaları Fıfa U20 Dünya Kupası B Grubu 2.tur ve Çeyrek Final müsabakaları, Ziraat Türkiye Kupası 2011 Finali, Spor Toto Erkekler Türkiye Kupası Finalleri, 27. Erkekler Basketbol Cumhurbaşkanlığı Kupası Avrupa Basketbol Şampiyonası grup eleme karşılaşması Türkiye-İtalya gibi ulusal ve uluslar arası bir çok organizasyona kusursuz ev sahipliği yapma başarısını göstermiştir

Firmanın Ofisneti Seçme Süreci

Kurumumuzda İnosis'i tercih etmeden önce farklı ihtiyaçlar için farklı yazılımlar kullanıyorduk. Farklı programların olması hem personel hemde işletme açısından dağınık bir görüntü veriyor, işlemlerimizi merkezi olarak tesis tesis takip edemiyorduk. Veri yoğunluğumuzun fazla olmasından kaynaklanan sıkıntılar yaşıyorduk. Bu sıkıntılar üzerine 2013 yılında ihtiyaçlarımızı giderecek bir yazılım arayışına girdik.

Firmanın Ofisneti Kullanmadan Önceki Zorlukları

Özellikle tesis satışları, faaliyetleri, satınalma işlemleri ve teknik hizmetlerin operasyon süreçlerinde merkezi bir yönetim yazılımı yoktu. Her tesis kendi bünyesinde işlemleri takip edebiliyor ancak merkezi olarak raporlama ve benzeri ihtiyaçları karşılayamıyorduk.

Firmanın Ofisneti Kullanmaya Başladıktan Sonraki Görüşleri

Öncelikle İnosis proje ekibine çok teşekkür ederim. Projenin ilk analiz aşamasından canlı kullanıma geçiş sürecine kadar çok özverili bir çalışma ortaya koydular. Bu çalışmaların neticesinde ortaya tüm ihtiyaçlarımızı karşılayan, bize özel yazılan ve tasarlanan süreçler oldu. İnosis'in müşterinin ihtiyaçlarına ayak uyduran bu yazılımı ile "müşteri yazılıma değil de, yazılım müşteriye ayak uydurdu" tabirini kullanabilirim. Şuan satınalma, tesis satışlar, stok durumları, teknik hizmet işlemleri, muhasebe ve daha birçok operasyonumuzu tek bir merkezden ve tek bir yazılım ile yönetebiliyoruz. Tekrar proje ekibine ve İnosis'e teşekkür ediyorum. Proje firması olduklarını birkez daha gösterdiler.